Викладачі кафедри ГНКМ проф. Оксана ТУР
та доц. Вікторія ШАБУНІНА взяли участь у міжнародному стажуванні
“DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING”

07.12.2023

Викладачі кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва проф. Оксана ТУР та доц. Вікторія ШАБУНІНА успішно виконали надзвичайно цікаву, корисну та насичену програму міжнародного стажування “DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING”, яке проходило з 02 жовтня 2023 року до 22 листопада 2023 року на базі Університету прикладних наук Анхальта (Hochshule Anhalt, HSA) та проєкту DigIn.Net2 в інтерактивних мультимедійних сесіях DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій) за підтримки DAAD (німецька служба академічних обмінів).

Програма міжнародного стажування передбачала 180 год. (6 кредитів ECTS) і складалася з чотирьох модулів:

1. Methodological aspects of the organization of blended or distance learning.

2. Digital technologies of communication and cooperation.

3. Digital tools for creating educational content.

4. Artificial Intelligence Technologies in the Professional Activity of a Higher Education Institution Teacher.

Під час стажування проф. Оксана Тур та доц. Вікторія Шабуніна познайомилися з передовим міжнародним досвідом організації змішаного та дистанційного навчання. Особливу увагу було звернено на такі цифрові технології комунікації та співпраці, як Mentimeter, Google Forms, Slido, інтерактивні дошки Padlet, Jamboard, Сonceptboard, Miro, пакет хмарного програмного забезпечення та цифрових інструментів для комунікації та співпраці – додатки Google, Moodle, а також інструменти для створення інтерактивних аркушів, зокрема Liveworksheets, Wizer тощо.

Учасниці стажування удосконалили навички застосування різних цифрових інструментів для створення освітнього контенту в середовищах Canva та Genially, навчальних відео та презентацій, а також інтерактивних відео у Powtoon, опанували цифрові інструменти моніторингу якості освітнього процесу.

Непідробний інтерес був спрямований на технології штучного інтелекту – СhatGPT, Writesonic, Topic – та їх використання у професійній діяльності викладача ЗВО. Корисним виявилося знайомство із сервісами для покращення та перекладу текстів (Deepl, Wordtune), сервісами на основі штучного інтелекту для візуалізації даних (Beatoven, Creately, Lucid) та технологіями підготовки наукових публікацій, зокрема LaTeX.

Завдяки інтерактивним мультимедійним сесіям викладачі розширили професійні компетентності, значно підвищили рівень цифрової грамотності, навчилися ефективно використовувати інструменти цифровізації для подальшої дієвої комунікації зі здобувачами вищої освіти та колегами, що є особливо актуальним в умовах обмеженої мобільності у віртуальному безконтактному середовищі.