Підвищення кваліфікації

Графік підвищення кваліфікації викладачів

Звіт про підвищення кваліфікації та стажування викладачів

Положення про підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників Кременчуцького національного університету імені М ихайла Остроградського



СТАЖУВАННЯ В РАМКАХ ПРОЄКТУ ERASMUS+ JEAN MONNET
«FORMATION OF THE PERSONALITY DEVELOPMENT STRATEGY
IN THE DIGITAL EDUCATIONAL SPACE: UKRAINE-EU»

Проф. В. Маслак з 08 до 17 листопада пройшов стажування «Creation of personal Digital Competence Wheel» and «Evaluation of competencies for sustainable employability. Curriculum Vitae Europass» в рамках проєкту Erasmus+ Jean Monnet «Formation of the personality development strategy in the digital educational space: Ukraine-EU».

Сертифікат В. Маслак

СТАЖУВАННЯ В РАМКАХ ПРОЄКТУ ERASMUS+
PROJECT ERASMUS EDU-2021-VIRT EXCH NDICI VIRTUAL
YOUTH BUSINESS HUBS INTERNATIONAL NETWORK (VEHUB4YOU)

Проф. В. Маслак з березня до грудня проходив стажування Professional Qualification Enhancement Program «Use of Information and Communication Technologies in the Educational Process» Implemented within the framework of the Erasmus+ Project ERASMUS EDU-2021-VIRT EXCH NDICI VIRTUAL YOUTH BUSINESS HUBS INTERNATIONAL NETWORK (VEHUB4YOU).

Сертифікат В. Маслак

УЧАСТЬ У ПРОЄКТІ ЕРАЗМУС+ МОДУЛЬ ЖАН МОНЕ
«ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ СТІЙКОСТІ
КРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ОБ’ЄКТІВ В УКРАЇНІ»

Завідувач кафедри ГНКМ проф. В. Маслак взяв участь у проєкті «Еразмус+ модуль Жан Моне «Європейський досвід для підвищення стійкості критично важливих об’єктів в Україні». Метою проєкту є популяризація та поширення Європейського досвіду захисту критичної інфраструктури для підвищення стійкості критичних об’єктів в Україні через активну інформаційно-просвітницьку роботу на інституційному та національному рівнях із залученням представників усіх зацікавлених сторін від бізнесу до державного уряду.

Основними завданнями проєкту є:

• Вивчення регламентів ЄС, директив, політики, стратегічної документації щодо захисту критичної інфраструктури.

• Організація та проведення літніх шкіл на основі досвіду ЄС в Україні для студентів зі спеціальностей кібербезпека та ІКТ.

• Підвищення обізнаності про європейський досвід захисту критичної інфраструктури та сприяння залученню та діалогу між ЗВО, представниками критичних інфраструктур та всіма зацікавленими сторонами в Україні.

Сертифікат В. Маслак

ЛЕКЦІЯ «КУЛЬТУРНА ПАМ’ЯТЬ: ПЕРЕМОГИ Й ДОСЯГНЕННЯ,
ПОРАЗКИ Й ТРАВМИ. ЯК З НЕЮ ПРАЦЮВАТИ?»

9 липня д.і.н., проф. Володимир Маслак і к.філол.н., доц. Лариса Бутко прослухали онлайн-лекцію «Культурна пам’ять: перемоги й досягнення, поразки й травми. Як з нею працювати?», предметом обговорення якої були механізми формування культурної пам’яті; методи роботи з культурною пам’яттю; виклики та конфлікти: як політичні зміни, соціальні катастрофи впливають на наш спосіб та форми пам’ятання; стратегії збереження, відновлення та переозначення культурної пам’яті сьогодні.

Спираючись на приклади з різних культурних контекстів, Антон Лягуша (к.і.н., академічний директор магістерської програми «Дослідження пам’яті та публічна історія», Київська школа економіки, дослідник The New University in Exile Consortium (New York)) розглянув, як культурна пам'ять може бути використана для конструктивного діалогу та пошуку нашого спільного буття.

Розглянуті питання викликали зацікавленість у слухачів і жваве обговорення.







КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
«РОЗВИТОК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ»

З 22 січня до 21 червня 2024 р. викладачі кафедри доц. Л. Бутко, доц. В. В. Осадчий, доц. В. Саранча, доц. В. Шабуніна підвищували кваліфікацію на курсах з розвитку психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, прослухавши надзвичайно корисні та інформаційно ємні модулі «Менеджмент освітньої діяльності та лідерство», «Професійно-особистісний розвиток», «Технології розвитку психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників», «Науково-методичні засади розвитку психолого-педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників», «Інформаційно-комунікаційні технології в освітньому процесі». Курси у форматі онлайн були проведені викладачами ДЗВО «Університет менеджменту освіти» та Центрального інституту післядипломної освіти. Учасники курсів також вдало представили випускні роботи: доц. Л. Бутко – «Освітні онлайн-платформи: досвід використання в університетах України», доц. В. В. Осадчий - "Вплив сьогодення на розвиток графічного дизайну як науки", доц. В. Саранча – «Вплив самоконтролю на задоволеність якістю життя у студентів», доц. В. Шабуніна – «Подолання комунікативних бар’єрів у процесі міжособистісної взаємодії здобувачів вищої освіти».

Свідоцтво Л. Бутко
Свідоцтво В. Саранча
Свідоцтво В. Шабуніна
Свідоцтво В. Осадчий

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НА ВЕБІНАРАХ НАЗЯВО

Запровадження змін в освіті значною мірою залежить від професійної підготовки освітян та усвідомленості ними своєї ролі в освітньому процесі. Тому для реалізації педагогічного управління сучасний викладач повинен бути переконаним прихильником самоосвіти та підвищувати свою кваліфікацію.

З цією метою викладачі кафедри ГНКМ та здобувачі спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа (В. Маслак, Л. Бутко, В. Осадчий, О. Тур, А. Колотій, М. Книш, Д. Кривошапко), які є експертами Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, систематично беруть участь у вебінарах, організованих НАЗЯВО.

Модератори вебінарів зосереджують увагу на актуальних питаннях підготовки освітніх програм та їх акредитації.

Під час вебінару учасники мають зворотній зв’язок із модераторами і можливість отримати відповіді на запитання.

***

Доцент кафедри В. В. Осадчий з 22 квітня до 28 травня 2023 р. пройшов міжнародне стажування за програмою «Fundraising and organization of project activities in educational establishments: European experience» в Ягеллонському університеті (Краків) (180 hours/6 ECTS). У межах стажування ним було розроблено культурно-освітній проєкт на тему: «Бренд України в європейському культурно-історичному просторі»/«Brand of Ukraine in the European Cultural and Historical Space».

***

Доцент кафедри ГНКМ Вікторія Шабуніна завершила навчання на курсі-практикумі "Модератор електронних курсів на платформі Moodle". Мета практикуму "Модератор електронних курсів на платформі MOODLE" - надати інформаційну підтримку та консультативну допомогу користувачам системи онлайн-навчання в модерації ЕНК кафедри.
Практикум передбачав опанування таких тем:
1) Передача ЕНК одного викладача іншому в різних випадках: звільнення викладача, форс-мажорні обставини, закріплення курсів. Декілька викладачів на курсі. Асистент на курсі. Авторське право на курси. Ідентифікація викладачів. Відповідальність викладачів та модераторів за особисте користування системою.
2) Керування курсами кафедри: перегляд, зміна статусу курсів (видимий чи схований), сортування курсів, зміна назви курсу, зміна опису курсу, видалення застарілих курсів. Створення підкатегорій курсів. Перенесення курсу до підкатегорії.
3) Створення запитів на нові курси модератором. Зарахування викладача. Дублювання курсів. Вимоги до назв курсів. Декілька курсів на одну дисципліну (різні семестри, різні спеціальності, факультети, форми навчання).
4) Звіти по курсам кафедри. Вимоги до курсів для зарахування їх у звітах. Вимоги до ЕНК, які подаються на атестацію. Типові помилки викладачів під час створення курсів.
5) Нові можливості системи: налаштування журналу оцінок, категорії оцінок.
6) Взаємодія з адміністратором системи щодо модерації курсів кафедри. Видалення звільнених викладачів із системи. Шахрайство студентів.
7) Створення резервних копій електронних курсів кафедри. Відновлення курсів.
8) Ризики, що можуть виникнути у разі помилок модератора. Відповідальність.
9) Можливості модераторів.

***

З 09 січня по 05 лютого 2023 року викладачі кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського пройшли стажування у Державному архіві Полтавської області за тематикою: «Організація архівної справи в Полтавській області на сучасному етапі», загальною кількістю 6 кредитів ECTS (180 годин).

Всеукраїнський науково-практичний онлайн-семінар
на тему: «Aвторське право в Україні: просто про складне».

23 червня 2022 р. викладачі кафедри ГНКМ взяли участь у Всеукраїнському науково-практичному онлайн-семінарі на тему: «Aвторське право в Україні: просто про складне».
Під час семінару були розглянуті такі питання:
1. Авторське право в Україні. Що це та коли виникає?
Авторське право vs інтернет: захист авторських прав у мережі.
Академічна доброчесність педагога: проблеми реалізації та відповідальність.
2. Правое регулювання академічної доброчесності та особливості її забезпечення.
Інтелектуальна власність в науково-дослідній сфері.
Академічна доброчесніть для викладача і студента.
3. Як створювати контент у мережі, не порушуючи авторських прав інших.

Онлайн-семінар “Цифрові інструменти Google для вищої освіти”

23 червня 2022 р. відбувся онлайн-семінар “Цифрові інструменти Google для вищої освіти”, організований у межах співпраці Google Україна та Міністерства освіти і науки України щодо використання цифрових інструментів для представників вищої та фахової передвищої освіти.
Під час заходу були розглянуті головні переваги та особливості рішень Google for Education .
У програмі:
Основи Google Workspace for Education. Огляд основних освітніх інструментів та функцій. Переваги в здійсненні управління закладом освіти
Практичні рекомендації щодо ефективного використання Google Академія
Демонстрація можливостей Розширеного пошуку Google та Google Сповіщень
Робота з даними: як використовувати Google Public Data, Dataset Search, Google Data Studio та Google Cloud Platform для наукової діяльності
Оновлення і доповнення цифрових інструментів Google Workspace for Education для оптимізації освітнього процесу онлайн.
За результатами підсумкового тестування учасники семінару отримали сертифікати.

Протягом тижня (26.10–30.10.2020 р.) викладачі кафедри ГНКМ проходили стажування у Національній академії керівних кадрів культури і мистецтв, у Центрі неперервної культурно-мистецької освіти. Тема стажування: «Актуальні соціокультурні практики: інноваційний підхід, євроінтеграційний вектор та регіональний потенціал». Стажування передбачало 75 год./2,5 кредити EСTS. Після закінчення стажування учасники отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації.

* * *

Протягом тижня (04.11–09.11.2019 р.) викладачі кафедри ГНКМ проходили стажування у Національній академії керівних кадрів культури і мистецтв, у Центрі неперервної культурно-мистецької освіти. Тема стажування: «Сучасні креативні технології, стратегії і менеджмент організацій соціокультурної сфери в глобалізованому світі ХХІ ст.: світові тенденції, український досвід». Стажування передбачало 72 год. Після закінчення стажування учасники отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації.